Big Wall mászóterem

Vagy fél éve nem másztam, a sokadik magamnak tett ígéret után aztán ma ismét. Az apropó, hogy lesz egy sportverseny magamfajta pocakos irodistáknak - legalábbis ezzel biztatom magam, aztán majd lesek a tucatnyi kigyúrt gekkó hogyan tol VIII+ utakat, majd gyorsan kikéredzkedek vécére és meglógok az ablakon. Vagy csak szimplán nem megyek el, mint ahogy a Kinizsivel kapcsolatban is maszatolok egy ideje.
Szóval ellátogattam a Big Wall mászóterembe, hogy ismerkedjek a helyszínnel. Bouldereztem egy sort, a testem még emlékszik valamire, mert egész tűrhetően ment a dolog, estem párszor, de a tizedik alkalomra, ha lesz ilyen, már végig fogok tudni araszolni a padló fölött körbe. Jólesik, hogy nyúlnak az izmok, taperolni a még érdes és nem zsíros fogásokat, lihegek is mint a kutya fél óra után. Mielőtt még totál kidöglenék beüt a "narkózis" és csak figyelem kívülről, hogy lassított felvételben mozog kezem-lábam dudortól dudorig.


Jó volt, már töröm a fejem hogyan illesztem be a napirendbe - én genyó már meg is csaltam gondolatban a Mászóbirodalmat, ahova korábban jártam.
Tisztaság, frankó downtempo muzsika, úgy nézem az öltözőablakon is kiférek megfutamodás esetén. Hajrá Újpest! A Vertigo és a K2 romjain úgy tűnik megint született egy klassz mászóterem.


Nem fotózgattam, nyúltam ide képet az alábbi linkről:
http://utazom.com/cikk/uj-maszoterem-budapesten-bigwall
Most nézem nímand:) Miklós barátom írta a cikket még decemberben, most meg biztos valahol kinn lóg terepen, mert nem válaszol hogy jön-e a Tátrába. Hogy a kémény 60m? Ha-ha. Régen volt már iparialpinos román vendégmunkás.

(jaj milyen nagy a pofám. lehet fogni családi nyaralásra, meg mindenre, de tény, hogy ezredszer is elhagytam magam, és beégni se mentem el. nagy kifogásgyáros vagyok a fene vigye el...)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése